About Me

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Tuesday, January 5, 2010

:: Angan-Angan ::

Angan-angan bila mencari pasangan..
yang bakal jadi pilihan si hartawan...
cari2 tunggu2 masih belum bertemu..
hari2 yang berlalu meningkat usiamu..
pilih pasangan tak jadi nyata..
asyik berangan, kan jadi nyata...
angan-angan....lalalala..


tu la bait2 lagu nyanyian si sore manje, raja ema..aku suke giler dgn lagu ni, sbb tajuknye saja da catchy..bile selami lirik lagunye plak, memang kene sgt dalam diri aku...

tp sebenarnya bkn soal jodoh yg aku sedang soalkan, tp isu utama ialah tentang angan-angan aku ni...

Alhamdulillah, aku dikurniakan Allah S.W.T. dgn minat semulajadi tentang seni gubahan..tak kesah la seni gubahan bunga ker, barang hantaran ker, pendek kata aku suke gubah sesuatu benda smpi jadi cantik...

kalau dlm family, semua adik beradik memang da kenal aku sbagai tukang kemas, pantang ade habuk skit, mesti aku da cepat2 capai penyapu..lagi satu perkara pantang aku bila anak2 sedara datang dan buat sepah...memang aku paling tak suke...tp jap lagi tpakse plak dgr mak aku sound "nanti da kawen, mesti org takut nak dtg uma"..huhu, ayat sentap..

so, dalam blog ni memang aku akan concentrate utk kongsi idea dgn semua bloggers yg lain tentang seni gubah menggubah ni k..so check it out..

No comments:

Post a Comment