About Me

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Tuesday, March 2, 2010

Percubaan Pertama

Salam,

Alhamdulillah, percubaan pertama aku dlm seni gubahan ini mula menampakkan hasil..sebenarnya, sebelum ini ada tempahan dari kalangan kawan2 mak aku, tapi disebabkan masa yg terlalu singkat dan padat, aku tpakse tolak..
kali ini, aku berkesempatan utk menerima tempahan gubahan hantaran terutamanye sirih junjung, client nakkan gubahan menggunakan bunga segar,jadi kalau sebelum ni aku lebih suke menggunakan bunga artificial, maknenya tempahan kali ini adalah cabaran bagi aku..

sorotan:
01.03.10-terima panggilan tempahan..
02.03.10-cari idea..
03.03.10-pelanggan datang kerumah waktu pagi, aku takde kat rumah sbb sedang bkerja, so wakilkan adik & mak utk beri katalog pada pelanggan..
04.03.10-beli barang2 ; daun sirih, bunga segar.. malam-mula menggubah..
05.03.10-pelanggan dtg kerumah utk mengambil gubahan yang sudah siap jam 9.00 pg..
Insyallah..

No comments:

Post a Comment