About Me

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Sunday, April 18, 2010

Blaja Kete..

Assalammualaikum..

Sabtu & Ahad minggu ni rasa lebih relax sbb no more blaja kete, aku da pun lulus test jpj and manage to get my lesen P..sgt terharu..smlm branikan diri bawak kete dari Masjid Abu Bakar, Danga Bay dan trus ke Nusajaya, konon2 nak practise la gi keje..Alhamdulillah, even rase takut tp adik aku Wan ttp soh aku brani kan diri utk bdepan dgn keadaan2 sekeliling..bila da laju tekan minyak tu, rasa kepuasan dan keberanian dtg dgn sendirinya..cume insiden yg tak boleh lupe bila da smpi kat Tol Perling, kete ngundur 2x time nak benti byr tol, nsb bek adik aku sempat tarik hand brake..kalau tak mmmmmmmmmmmm, ada gak yg hentam kete blkg, tp yg kelakarnye, smpi je depan pintu rumah, blum sempat rasuah anak2 sedara aku, dorang da bocorkan dulu rahsia kat nenek dorang.."nenek, abg pening la cik cak bawak kete, cik cak penakut sgt"..mmg tak boleh blah sey statement tu..tp percubaan pertama aku pas dpt lesen  nampaknye da bjaya, so pas ni aku kene brani kan diri lagi utk bawak kete gi ofis..Insyallah

No comments:

Post a Comment