About Me

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Sunday, April 18, 2010

Bridal, bridal, bridal..

Bridal, bridal, bridal...

Pening gak nak pilih Bridal yg sesuai utk majlis kawen aku ni..quotation da ada, cume belum buat appoinment je utk jumpa dgn dorang..utk keje ni aku kene bgerak sendiri sbb tunang aku jauh, tp dia kate dia ikut je, mana yang aku suke tu yg dia ikut..nasib bek dia jenis yg tak cerewet..love u yang..

setakat ni aku deal dgn R&L Bridal, hage dan service yg dia tawarkan mcm ok, cume yg tak oknye butik dia ada kat kota tinggi, satu keje plak aku nak kene gi tmpt jauh2 ni..

area town jb plak, ada yg tawarkan pakej yg affordable, ada plak yg hage mcm tak bpatutan langsung, cume satu yg aku mcm suke ialah Astana Bridal, butik pun dekat kat Plaza Seni je, senang nak buat appoinment dan senang utk berurusan nanti...

dgn adenye quotation2 yg byk pd aku ni, arini tugas aku ialah utk menelefon bridal2 ni semua utk tanyekan pakej2 terbaru dorang..hopefully ada la yg bkenan..

Insyallah...

Ya Allah, permudahkan lah urusan hambamu ni dalam menyelesaikan segala urusan.Amin

No comments:

Post a Comment